Jeśli jesteś właścicielem tej strony, możesz wyłączyć reklamę poniżej zmieniając pakiet na PRO lub VIP w panelu naszego hostingu już od 4zł!
 Polski Portal COLOBOTa - COLOBOT Polish Portal
Forum - Polski Portal COLOBOTa
Strona głównaStrona główna SzukajSzukaj UżytkownicyUżytkownicy GrupyGrupy StatystykiStatystyki RejestracjaRejestracja ZalogujZaloguj Chat

( Lista uczestników projektu Colobot Gold || Aktualne info o Colobot Gold || Nowe forum || Nowe forum - mirror dla pajączków )


Poprzedni temat «» Następny temat
Kontakt z EPSITEC
Autor Wiadomość
Simbax 
Mod


Twoja ulubiona misja: Wszystkie na Krystalii
Pomógł: 6 razy
Wiek: 21
Dołączył: 07 Sie 2009
Posty: 473
Skąd: z Leszna
Wysłany: 25-02-2012, 19:38   

Jak możecie nie ogarniać co się dzieje, jak wszystko jest w odpowiednim dziale na forum...

Raptor napisał/a:
Jak skompilować konkretną wersję?


Edytujesz jakiś plik *.h

Raptor napisał/a:
Jak w ogóle to skompilować?


Ściągnąć Visual C++ 6.0, directx sdk i podmienić pliki od krzys_h.

Raptor napisał/a:
Czy otwarcie w Microsoft Visual C++ 6.0 Standard Edition pliku "projet1.dsw" i konwersja do nowej wersji projektu, jest właściwe?


Tak. Nowsze Visuale tego nie potrafią skonwertować.

Raptor napisał/a:
Co muszę zrobić, by podczas kompilacji nie wyrzucał ponad 10 000 błędów?


Patrz wyżej.
_________________
http://projektsimbax.blogspot.com/ <- Taki sobie blog
 
     
krzys_h 


Twoja ulubiona misja: Wszystkie :)
Pomógł: 3 razy
Wiek: 19
Dołączył: 12 Gru 2010
Posty: 255
Skąd: Łódź
Wysłany: 25-02-2012, 20:48   

Mrocza napisał/a:
Stworzyliśmy podwaliny pod edytor map?

Tak ;)

Mrocza napisał/a:
Dodaliśmy do Colobota roboty z Ceebota?

Wystarczyło skompilować kod, nic nie zmienialiśmy.

Raptor napisał/a:
Z tego co wiem, dostaliśmy CoLoBoT'a, CeeBot'a A, CeeBot'a Teen (czy w najnowszych wersjach?) w jednym, co jest dla mnie niewyobrażalne.

Przecież już dawno temu ustaliliśmy, że to ten sam silnik. W kodzie zmiany to głównie zamiana tekstów "COLOBOT" na "CeeBot", modyfikacja interfejsu (menu główne) i inne szczegóły mało istotne dla rozgrywki. Reszta jest w katalogach scene, help, plikach dat itp.

[ Dodano: 25-02-2012, 20:49 ]
Simbax napisał/a:
Raptor napisał/a:
Jak skompilować konkretną wersję?
Edytujesz jakiś plik *.h

A konkretnie "language.h".
_________________
Gość, cieszysz się, że skontaktowaliśmy się z EPSITEC?
 
 
     
Sovijet 


Dołączył: 08 Cze 2011
Posty: 3
Wysłany: 26-02-2012, 00:01   

A nie lepiej poczekać z wysłaniem listu aż ten "projekt" zostanie "okrojony" do kodu samego Colobota, i napisać że możemy brać się do pracy?
 
     
Schocker 
Wants cookies!


Twoja ulubiona misja: Hmm... All.
Pomógł: 3 razy
Wiek: 20
Dołączył: 31 Maj 2009
Posty: 177
Skąd: Wadowice
Wysłany: 26-02-2012, 00:35   

Hm, a nuż mnie tu ktoś jeszcze pamięta... ^^

Hohoho, Panowie... Nic tylko gratulować i się cieszyć. :)
Dobrze, że dostałem informację na ten temat od lukasa_j (via Jabber) i Abadona (via GG). Serdecznie wam za to dziękuję, chłopaki, to forum było jednym z moich pierwszych i mam do niego niesamowity sentyment...

Dobra robota, Panowie, dobra robota. Wątpię, ze do czegokolwiek się przydam, no, chyba, że chodzi o ewentualne poprawki jakichś przyszłych angielskich tekstów, ale będę na pewno aktywnie śledził ten projekt i wspierał was... chociażby mentalnie. :P

Raz jeszcze: dobra robota, Panowie.
_________________
But there's no sense crying over every mistake, you just keep on trying 'till you ran out of cake -GlaDOS
 
 
     
dawid960 
Neokid
@up: to nieprawda


Twoja ulubiona misja: księżyc
Wiek: 16
Dołączył: 12 Gru 2009
Posty: 133
Skąd: z matrixa ( XD )
Wysłany: 26-02-2012, 22:17   

Bardzo się cieszę że espitec odpowiedziało, myślałem że się leniuchowali.

A może im pokazać:
CoLoBoT Mission Pack For CeeBot4
i nasze wymyślone misje colobota 2
_________________


kliknij w to, proszę
 
 
     
Raptor 
Clever Girl


Twoja ulubiona misja: Raptorowanie
Pomógł: 4 razy
Wiek: 23
Dołączył: 26 Cze 2010
Posty: 432
Skąd: Isla Nublar
Wysłany: 26-02-2012, 23:28   

dawid960 napisał/a:
A może im pokazać:
CoLoBoT Mission Pack For CeeBot4
i nasze wymyślone misje colobota 2

Wątpię, by mieli czas i się tym zainteresowali.
_________________
- Stężenie czekolady we krwi: 93‰
- Ja to bym zjadł jeszcze batona...


 
     
krzys_h 


Twoja ulubiona misja: Wszystkie :)
Pomógł: 3 razy
Wiek: 19
Dołączył: 12 Gru 2010
Posty: 255
Skąd: Łódź
Wysłany: 01-03-2012, 08:10   

A może zamiast czekać aż będziemy mieli co im wysłać, żeby pokazać, że pracujemy, wyślijmy co mamy i napiszmy, że rozpoczęliśmy pracę i o jej postępach będziemy informować na bieżąco?
_________________
Gość, cieszysz się, że skontaktowaliśmy się z EPSITEC?
 
 
     
Mrocza 


Twoja ulubiona misja: Swobodna na Ziemi
Pomógł: 4 razy
Wiek: 25
Dołączył: 29 Sie 2011
Posty: 249
Skąd: Lublin
Wysłany: 06-03-2012, 23:40   

Otrzymaliśmy kolejny list od Pierra:

Hi, our developer looked for the sources in his archives and he was not able to dig them out. Somehow, we no longer have these sources :-(

I am very sad to have to say so.

Pierre

Proponuję odpowiedzieć następująco:

Welcome.
We reviewed the files received from you and we managed to get the full Colobot code. Fragments were found to be sufficient to accomplish this. So there is no need for you to worry about it any more. We would like to ask for an official license. We believe that this should be fully open-source project licensed under the GPL.

So far we have managed to create the basis for the map editor. It was also possible to add several elements from Ceebot. Such as robots or functions. But these are only minor changes before implementing multiplayer gameplay.

The third issue is the name of the game. Can we freely use the name "Colobot" in the future?

PPC Community


Czy mogę wysłać ten list?
 
 
     
krzys_h 


Twoja ulubiona misja: Wszystkie :)
Pomógł: 3 razy
Wiek: 19
Dołączył: 12 Gru 2010
Posty: 255
Skąd: Łódź
Wysłany: 07-03-2012, 07:57   

Uważam, że możesz wysyłać, ale zobaczymy co powie reszta
_________________
Gość, cieszysz się, że skontaktowaliśmy się z EPSITEC?
 
 
     
Van 
Twardy Pingwin


Twoja ulubiona misja: Te na Krystalii
Wiek: 25
Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 14
Skąd: Linux
Wysłany: 07-03-2012, 09:02   

Bardzo dobrze, bardzo dobrze, tylko czemu to tyle trwa? Wydaje mi się, że możnaby było to załatwić prędzej.

GPL, opensource i jazda :] Możecie ich też zapytać, czy nie mają nic przeciwko temu, żeby sprawę trochę nagłośnić. Tu i ówdzie się napisze, że Colobot jest teraz opensource, nieco pozytywnego hałasu zrobi nam dobrze :]
 
     
Programerus 
Jestem Bogiem


Pomógł: 2 razy
Wiek: 21
Dołączył: 28 Mar 2009
Posty: 188
Skąd: Kołobrzeg
Wysłany: 07-03-2012, 09:17   

Tak, bardzo dobry list, wyślij go.
_________________
"Tylko bogaci mogą mówić mi, że pieniądz nie daje szczęścia"
 
 
     
Mrocza 


Twoja ulubiona misja: Swobodna na Ziemi
Pomógł: 4 razy
Wiek: 25
Dołączył: 29 Sie 2011
Posty: 249
Skąd: Lublin
Wysłany: 07-03-2012, 09:45   

Wysłałem.

Teraz trzeba się w końcu zająć CMP.
Ostatnio zmieniony przez Mrocza 07-03-2012, 09:53, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
krzys_h 


Twoja ulubiona misja: Wszystkie :)
Pomógł: 3 razy
Wiek: 19
Dołączył: 12 Gru 2010
Posty: 255
Skąd: Łódź
Wysłany: 07-03-2012, 09:48   

Napisz jeszcze tylko, że stworzyliśmy komunikację sieciową w celu dodania pobierania user leveli bezpośrednio w grze (właśnie kombinuję jak to w GUI umieścić). Jak wymieniamy osiągnięcia to napizmy wszystko
_________________
Gość, cieszysz się, że skontaktowaliśmy się z EPSITEC?
 
 
     
Raptor 
Clever Girl


Twoja ulubiona misja: Raptorowanie
Pomógł: 4 razy
Wiek: 23
Dołączył: 26 Cze 2010
Posty: 432
Skąd: Isla Nublar
Wysłany: 07-03-2012, 17:40   

Zdziwiło mnie jedno. Nie pamiętają tak istotnej rzeczy, że oparli CeeBot-A i CeeBot-Teen na CoLoBoT jako wybiórcze rozszerzenie tego samego kodu podczas kompilacji. Rozumiem, żeby nie pamiętać np. o "toto-hydrancie", ale żeby o tym? Nie pojmuję.
_________________
- Stężenie czekolady we krwi: 93‰
- Ja to bym zjadł jeszcze batona...


 
     
Programerus 
Jestem Bogiem


Pomógł: 2 razy
Wiek: 21
Dołączył: 28 Mar 2009
Posty: 188
Skąd: Kołobrzeg
Wysłany: 07-03-2012, 18:36   

Bo ludzie z którymi piszemy != ludźmi którzy stworzyli colobota.
_________________
"Tylko bogaci mogą mówić mi, że pieniądz nie daje szczęścia"
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 1,52 sekundy. Zapytań do SQL: 12
Polski Portal COLOBOTa © 2008 - 2012